‏نمایش پست‌ها با برچسب طنز تلخ سیاسی. نمایش همه پست‌ها
‏نمایش پست‌ها با برچسب طنز تلخ سیاسی. نمایش همه پست‌ها

۱۳۸۸/۱۲/۲۳

تعطیلات عید امسال به کجا سفر کنیم؟

تعطیلات عید امسال به کجا سفر کنیم؟

. خیلی فکر کردم امسال عید کجا برویم، این احساس امنیت و این رفاه که ازبرکت سر دولت نهم و دهم بوجود آمده اینقدر جا برای رفتن هست که آدم مات و مبهوت می‌شود و تصمیم گیری یک معضل می‌شود. فکر کردم که برای دیدن پیشرفت روزافزون، یک سفر به عسلویه برویم تا با دیدن چرخ‌های در حال گردش صنعت دچار سرگیجه شویم البته اگر احیانا وقتی به آنجا رسیدیم و دیدید همه جیز خوابیده و سکوت مرگ همه پروژه هارا فرا گرفته نگران نشوید حتما برای رعایت حال مسافرین وحفظ آرامش ایشان همه پروژه ها را تعطیل کرده اند.

بروید خدارا صد بار شکر کنم که قطری‌ها با اینکه همزمان با ما شروع کرد هنوز اندر خم یک کوچه مانده و در تحیر از سرعت پیشرفت ما انگشت می‌گزند و تا بخواهند از آن شهرک‌های عظیم صنعتی که در خلیچ فارس احداث کرده‌اند استفاده کنند ما همه منابع گاز را استخراج کرده ایم و برادرانمان در لبنان و فلسطین و زیمبابوه را به نان و نوا رسانده‌ایم.


در مرحله بعد سفر با قطار از شیراز به اصفهان می‌رویم و از این دست آورد معجزه قرن استفاده می‌کنیم.‌‌‌


در اثر تکانی که میخوریم آرزو خواهیم کرد که رضا شاه که با آن دبدبه و کبکبه و کبیر بودنش زنده می‌شد و میدید که راه آهن را اینطوری می‌سازند نه آن راه آهن سراسری که با غارت اموال عمومی و افزودن یک ریال به قیمت قند و شکر آن را ساخت و بعد از شصت سال هنوز هم که هنوزه وقتی از روی پل ورسک رد می‌شویم دچار دلهره و استرس می‌شویم.

در مرحله بعد اگر به سلامت رسیدیم میروم نطنز و ناهار کیک زرد می‌خوریم و با سود سرشاری که از سهام عدالت نصیبمان شده، به مناسبت تک رقمی شدن نرخ تورم و کاهش نرخ بیکاری، به صرف شام و شیرینی و نفت سر سفره جشن می‌گیرم.

این هشدار را به شما بدهم حالا که به یُمن شایستگی و لیاقت دولت ما ملت به این درجه از رفاه رسیدیم و در نازونعمت غلت میزنیم، یک وقت هوس سفر خارجی به سرتان نزند، زیرا مردم کشورهای دیگر به ویژه مردم اروپا و آمریکا در فقر و فساد غرق شده‌اند و اگر به خاطرکشف داروی ایدز توسط دولت نهم، نبود همه مردمشان تا حالا مرده بودند و کشورشان از نقشه جهان پاک شده بود.

خودنويس

۱۳۸۸/۱۲/۱۸

در راستاي سفر ماموتي به بوليوي: بابا تو ديگه كي هستي!

در راستاي سفر ماموتي به بوليوي:
بابا تو ديگه كي هستي!

ماموت (خارجيها زبونشون براي تلفظ بعضي از كلمات عربي خوب نمي چرخه!) طي ديداري كه چندي پيش از بوليوي داشت، با دعوت مورالس (ريس جمهور بوليوي) به بازديد از سينماهاي آنها رفته و ساعاتي را به تماشاي فيلمي (كه فقط در كشورهايي چون ونزوئلا و بوليوي و برزيل به نمايش عمومي در مي آيد!) پرداختند. عكاس ما نيز موفق شده بود براي تهيه اين خبر به سالن سينما راه يابد، ولي به دليل تاريك بودن سالن نتواسته عكس مناسبي از حضور آن دو در سينما تهيه نمايد، لذا تنها كه تا حدودي قابليت نمايش را داشته باشد بهمراه بخشي از گپ خودماني مورالس با ماموت كه به گوشش خورده بود در زير مي آيد:

اما اين تمام ماجرا نبود!، زيرا هنوز 10 دقيقه مانده به انتهاي نمايش، مسئول سينما اشتباها به گمان آنكه فيلم پايان يافته است، چراغهاي سالن را روشن نمود كه پس از لحظه اي پي به اشتباه خود برده و سريعا چراغهاي سالن را مجددا خاموش نمود. خوشبختانه چند روز پيش عكاس ما طي ايميلي با خبر شد كه يكي از همكاران بوليويايي اش در همان چند لحظه روشنايي سالن توانسته عكسي باكيفيت از حضور اين دو در سالن سينما تهيه نمايد . شما زير ميتوانيد با كليك بر روي عكس بالا ، خودتان چراغ سالن را روشن نموده و آن عكس را مشاهده نماييد. و اينگونه شد كه تازه فهميديم اوضاع از چه قرار بوده!!!

ناگفته نماند كه در نهايت، حاصل اين سفر تصویب پرداخت وامی به ارزش 280 میلیون دلار به دولت هوگو مورالس بود. البته قوانين ديپلماتيك حكم ميكند وقتي ديپلمات يك كشور به كشور ديگري ميره بايد بگيره! نه اينكه بده!، ببين چقدر مملكت ما خاك بر سر شده كه ديپلماتهاي ارشد ما مجبورند خودشان هم بروند و هم بدهند!. و صد البته اين قضيه رفتن و دادن ديپلماتهاي ارشد ما چهار الي پنج سالي است كه باب شده! و متقابلا طرفهاي مقابل نيز عادت كرده اند بنشينند و بگيرند.

۱۳۸۸/۱۲/۰۹

ریگی: احمدی نژاد سرور ماست

ریگی: احمدی نژاد سرور ماست


. اعترافات ریگی پخش شد. در این اعترافات تروریست مورد نظر همان حرف هایی را که از چند سال قبل در موردش گفته می شد تکرار کرد. عبدالمالک ریگی که پنج روز قبل از دستگیری اش اعلام شد که توسط نیروهای اطلاعاتی پاکستان دستگیر شده است، ولی بعدا گفته شد که در یک عملیات متهورانه توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی دچار هواپیماربایی شده و تا بعد از دستگیر شدن هنوز متوجه نشده بود که دستگیر شده است، قبل از اینکه به زندان انفرادی بیافتد، یا کتک بخورد، یا حتی به بازجویان فرصت بدهد که او را تحت فشار قرار دهند، اقدام به اعتراف کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: " اعترافات زودهنگام عبدالمالک ریگی اثر اسلام ناب محمدی است." ریگی که در فاصله کمتر از 48 ساعت اعتراف کرده است، بزودی قرار است با وثیقه آزاد شود و در صورت توبه به فرماندهی لباس شخصی های کل خاورمیانه منصوب گردد. نقدی، فرمانده بسیج در یک اظهار نظر طبیعی گفت: " اوباما هم مثل ریگی اعتراف خواهد کرد." خبرنگاران ما موفق شدند از یک منبع معتبر متن بازجویی ریگی را به دست بیاورند.

متن بازجویی عبدالمالک ریگی


بازجو: بسم الله الرحمن الرحیم.

ریگی: منم بسم الله الرحمن الرحیم.( ریگی در ادامه سوره بقره را قرائت می کند.)

بازجو: ضمن معرفی خودت اعتراف کن که طی یک عملیات متهورانه دستگیر شدی.

ریگی: مگه من دستگیر شدم؟ من به جمهوری اسلامی پناهنده شدم و باید هرچه زودتر به من کارت پناهندگی بدهید.

بازجو: خودتان را لوس نکنید، سریعا بگوئید چگونه دستگیر شدید؟

ریگی: من از یک سال قبل چون به کلیه اهدافم رسیده بودم به سفارت ایران در پاکستان مراجعه کردم و از دست جندالله به جمهوری اسلامی پناهنده شدم، ولی مسوولان سفارت حاضر به همکاری نشدند و من از طریق برادران اطلاعات پاکستان موفق شدم یک هواپیما پیدا کنم و هواپیما را دزدیدم و مجبورش کردم در ایران بنشیند.

بازجو: چطور شد که یک سال قبل فهمیدید اشتباه کردید؟

ریگی: من اشتباه نکردم. من همچنان برسر اهدافی که داشتم هستم و چون در سال گذشته به اهدافم رسیده بودم، یک روز با برادران جندالله حرف زدم و سعی کردم آنها را قانع کنم که ما به اهدافمان رسیدیم، ولی آنها قبول نکردند و می خواستند مرا بکشند که من به ایران پناهنده شدم.

بازجو: دقیقا توضیح بده که چطور احساس کردید به اهداف تان رسیدید و این اهداف چه بود؟

ریگی: ما سالها توسط شیعیان ایران مورد ستم مضاعف قرار داشتیم، به همین دلیل هم قسم شدیم که شیعیان ایران را نابود کنیم، از جمله روحانیون شیعه و حکومت جمهوری اسلامی.

بازجو: پس قبول داری که قصد براندازی نظام و شیعه را داشتی، چطور شد که از یک سال قبل این کار را متوقف کردی؟

ریگی: بله، من قصد براندازی داشتم ولی زودتر از من خودشان این کار را کردند. من دو سال قبل تصمیم گرفته بودم که حکومت ایران و روحانیت شیعه را از بین ببرم و فکر می کردم این کار ده سالی طول بکشد، اما از یک سال قبل وقتی دیدم که برادران احمدی نژاد و مشائی همین طور آیت الله ها مصباح یزدی و یزدی و آیت الله های عظمی جنتی و حسینیان و غرویان و زیارتی مشهور به روحانی زودتر از من دارند حکومت و روحانیت شیعه را نابود می کنند، دیدم که داریم به اهداف مان می رسیم، برای همین می خواستم از آنها تشکر کنم که به ایران آمدم و حالا از شما می خواهم مرا ببرید به حضور استاد دکتر احمدی نژاد تا از ایشان تشکر کنم.

بازجو: کلیه روابط تان را با آمریکایی ها بگوئید. آنها چگونه به شما کمک کردند؟

ریگی: تا یک سال قبل ما از آمریکا و اسرائیل کمک می خواستیم و آنها هم به ما کمک می کردند، یک سال قبل که اوباما رئیس جمهور شد رفتیم تا از آنها کمک بگیریم تا جمهوری اسلامی را از بین ببریم، ولی اسرائیلی ها دست رد به سینه ما زدند و گفتند این کاری که تو می خواهی در ده سال انجام بدهی همین احمدی نژاد با هزینه کمتر در دو سال انجام می دهد و قراردادشان را با ما تمدید نکردند.

بازجو: شما متهم هستید که تعدادی از مردم را کشته اید، برنامه های بعدی تان برای ترور و کشتار مردم چه بود؟

ریگی: ما دو سال قبل فهرستی از مسوولان جمهوری اسلامی تهیه کرده بودیم که آنها را ترور کنیم و همچنین قرار بود تعدادی بمب در شهرهای مختلف کار بگذاریم که مردم را بکشیم، ولی از بخت بدمان، بعد از انتخابات سراغ هرکسی از مسوولان نظام خواستیم برویم که او را بکشیم، یا طرف زندانی شده بود، یا برکنار شده بود و فراری بود و ما نتوانستیم آنها را ترور کنیم. این ها که مانده بودند هم شوخی بودند یعنی داخل آدم نبودند.

بازجو: چطور شد که عملیات کشتار مردم را انجام ندادید؟

ریگی: چون دولت احمدی نژاد خودش مردم را می کشت و ما برای تشکر از ایشان تصمیم گرفتیم به ایران بیاییم و قدردانی کنیم، چون ما خودمان آدمکش هستیم و می دانیم چقدر زدن و کشتن مردم برنامه ریزی می خواهد و واقعا آقای احمدی نژاد و آیت الله جنتی زحمت کشیدند و به این سادگی نیست و تشکر می کنیم.

بازجو: شما قصد داشتید که از طریق انفجار برخی مراکز اقتصادی نظام را فلج کنید، برای چه می خواستید این کار را بکنید؟

ریگی: ما برای فلج کردن حکومت تصمیم گرفته بودیم که هفتاد کارخانه را از بین ببریم تا دولت تحت فشار قرار بگیرد و سقوط کند. منتهی وقتی برنامه ریزی کردیم دیدیم که اکثر آن کارخانه ها بخاطر عدم پرداخت حقوق توسط دولت تعطیل شده یا در حال تعطیل است که عملیات انجام نشد. برنامه ما این بود که چنان فشاری به دولت بیاوریم که سی درصد اقتصاد فلج شود، اما دیدیم دولت خودش کاری کرده که پنجاه درصد اقتصاد فلج شده و من آمدم به این خاطر از آقای احمدی نژاد و رهبر تشکر کنم.

بازجو: شما گفتید که قصد داشتید در همه استانها عملیات علیه حکومت انجام بدهید، عوامل شما چه کسانی بودند، همه را معرفی کنید.

ریگی: ما بخاطر اینکه بتوانیم در همه استانها عملیات بکنیم، یک لیست تهیه کرده بودیم از یک سری برادران دزد و چاقوکش و شرور و آدمکش و می خواستیم برای هر روز کار به آنها روزی سی هزار تومان بدهیم که مردم را بکشند. این برنامه ما بود که اسم 218 نفر را هم تهیه کردیم، هفت ماه قبل تصمیم گرفتیم به این اهداف عمل کنیم که رابط ما با آنها تماس گرفت و معلوم شد اکثر آن برادران را دولت استخدام کرده و روزی به آنها دویست هزار تومان می دهند. خیلی از برادران ما که از همان ابتدا با ما در جندالله کار می کردند، بخاطر همین موضوع از پیش ما رفتند که بعدا فهمیدیم آنها هم استخدام دولت شدند، که ما در اینترنت عکس آنها را دیدیم که لباس شخصی شده بودند و خیلی هم اوضاع شان توپ بود و ما هم اگر مسوولان قبول کنند، حاضریم قرارداد ببندیم و تشکر هم می کنیم.

بازجو: شما قصد داشتید که برای حقوق مردم بلوچستان بجنگید و بلوچستان را از ایران جدا کنید، آیا قبول دارید که قصد جدایی بلوچستان را داشتید؟

ریگی: بله، ما به دلیل اینکه حکومت به ما ستم می کرد و بلوچ فقیر بود و کار نداشتیم و ستم مذهبی به ما می کردند و مردم بلوچ را می کشتند، می خواستیم بلوچستان از ایران جدا بشود. ولی در این یک سال گذشته، به دلیل اینکه فقر در بقیه استانها زیاد شده و به همه ستم می شود و دولت برای کشتن مردم همه استانها مشغولیات زیاد دارد، نمی رسید که بلوچ ها را بکشد، به همین دلیل الآن وضع بلوچستان از همه استانها بهتر شده و من آمدم بندرعباس که از آقای احمدی نژاد و رهبری تشکر کنم.

بازجو: شما چند بار با گذرنامه های افغانی و پاکستانی به سفرهای مختلف رفتید، این سفرها به چه صورت بود و چطور به عربستان رفتید؟

ریگی: ما یک سال قبل کم کم فهمیدیم که هر کاری ما می خواستیم بکنیم، این دولت خودش زحمتش را کشیده، و به همین دلیل من رفتم اسلام آباد به سفارت جمهوری اسلامی که تشکر کنم از این همه زحمات دولت، ولی آنها مرا راه ندادند، من چند بار آمدم لب مرز و حتی به برادرم گفتم مرا معرفی بکن که مرا بگیرند، ولی دولت گرفتار بود و داشت مردم را می کشت و هر چه فریاد زدیم ما را بگیرید گوش نکردند، حتی با مسعود رجوی هم تلفنی حرف زدم و گفتم حالا که هر کاری ما می خواستیم بکنیم این دولت کرده بیا تسلیم بشویم و برویم از دولت تشکر کنیم. مسعود گفت برو بابا، من خودم سه ماه است به دولت می گویم من را بگیرید آنها زیر بار نمی روند. ما هم هی رفتیم دوبی و حج و عراق و هی خبر دادیم که ما را بگیرند، ولی نگرفتند، بالاخره این دفعه حوصله مان سر رفت، چون من خیلی عصبی هستم، سوار هواپیما شدم و یک هفته هی پرواز می کردم از بیشکک به دوبی و برمی گشتم و دائم تلفن می کردم و خبر می دادم که مرا بگیرند، ولی فایده نداشت. دفعه آخر در همین هفته بود که وقتی هواپیما از دوبی به بیشکک می رفت، من به کابین خلبان رفتم و با یک تیربار تهدیدش کردم که بنشین در بندرعباس و واقعا یک ساعت طول کشید تا این خلبان وادار شد که در بندرعباس بنشیند. وقتی هم که از هواپیما پیاده شدم، به هر کسی التماس کردم که مرا بگیرید قبول نمی کردند و می خواستند مرا دیپورت کنند که آخرش مجبورشان کردم که مرا دستگیر کنند و این موفق ترین عملیات جندالله در این چند سال بود.

بازجو: آیا انگیزه خاصی داشتید که در همان روز در یک عملیات متهورانه توسط نیروهای اطلاعات دستگیر شدید؟

ریگی: هم انگیزه عام داشتیم که گفتم، هم انگیزه خاص که یک فیلم بود که بی بی سی پخش کرد در همان شب که من دوبی بودم. من یک کمی ته دلم شک داشتم که تسلیم بشوم یا نشوم، تا اینکه فیلمی که در آن به کوی دانشگاه حمله شد دیدم. ما خودمان اینکاره بودیم و جلوی دوربین آدم می کشتیم، وقتی آن فیلم را دیدم فهمیدم که واقعا احمدی نژاد و دولت از همه برادران ما و اشرار عزیز و چاقوکشان و آدمکش های زحمتکش چه استفاده خوبی می کند و بعد از دیدن آن فیلم تمام شک ما از بین رفت و بطرف وطن راه افتادیم.

بازجو: با توجه به اینکه شما بارها دست به آدمکشی زدید ما می خواهیم شما را اعدام کنیم، اگر می خواهید در بازجویی مقاومت کنید و هیچ حرفی نزنید این حق را دارید، چون ما در هر حال شما را اعدام می کنیم.

ریگی: من از شما تشکر می کنم، چون من از همان هجده سالگی از خدا خواستم بخاطر اهدافم مرا شهید بفرماید و این اهداف یکی از بین بردن نظام بود و یکی کشتن شیعیان بود و یکی جدا کردن بلوچستان که دوتایش به نتیجه رسیده یکی را هم وصیت کرده ام مولانا جانشین من دنبال کند. بدین ترتیب ممنونم که دولت احمدی نژاد بدون هیچ زحمتی مرا به اهدافم رساند و اگر بخاطر این موضوع کشته بشوم هم هیچ مشکلی نیست و فقط آرزو دارم احمدی نژاد را ببینم که از او تشکر کنم و بگویم دست کم آن همه دروغ و تبلیغ که درباره ساختن کلبه برای زن بلوچ کردی یک کاری برای ملت بیچاره بکن. از من گذشت ولی این شرط انصاف و عدل نیست گرچه می دانم رفتنی هستی اما اقلا یک کار خوب بکن. دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارم.

سيد ابراهيم نبوي

۱۳۸۸/۱۲/۰۷

خداوندا، چوپان نخواستیم گوسپندی ما را درمان نما!

خداوندا،
چوپان نخواستیم گوسپندی ما را درمان نما!



● خداوندگارا همه ممالک دنیا را به سمت پیشرفت رهنمون شدی ، ما را عقب گرد فرمودی تو را شکر می گوییم که لذت زندگی در تاریخ صدر اسلام و حتی جاهلیت قبل از آن را به ما نمودی .

● خداوندا اگر چه شکمهایمان گشنه است اگرچه حقوقی نمی گیریم اگرچه هزار آرزو در یک جیب و هزار تومان در جیب دیگر داریم تو را شکر می گوییم که ما را از نعمت انرژی اتمی برخوردار خواهی کرد و ما را در چشم دشمنان حسود همچون خاری قرار دادی. فقط خداوندا کاری نکن که ما را از چشم بیرون بیاورند و در زباله دان بیندازند.

● خداوندا اگر چه ما را اجازه آزادی نفرمودی تو را شکر می گوییم که طعم تلخ اسارت در کشور خود را چشاندی که در عاشورا یاد بازماندگان خاندان پیامبر را عزیزتر بداریم.

● خداوندا اگر آزادی نداریم ، اگر هر روز بر سرمان می کوبند لااقل چندین مجلس داریم و هر سال دعوت ….. را لبیک گفته رای می دهیم پروردگارا تو را شکر می گوییم که به ما نعمت انجام واجبات اعطا نمودی .

● خداوندگارا تو را شکر می گوییم که به ما نجابتی همانند اسبان، وفاداری همچون سگان ، اجماعی همچون گوسپندان و هوشی همچون ماهیان آموختی و بدین وسیله اشرف مخلوقات خود کردی .

● گویند اگر کسی در عمر خود جهاد نکند و آرزوی آن نیز نداشته باشد کفر ورزیده خداوندا تو را شکر می گوییم که ۱۰۰۰ دشمن برایمان آفریدی و هر روز به تعدادشان می افزایی طوری که هر روز مرگ خود را در مقابل چشم داریم و جز جهاد در راه تو راهی نداریم .

● خداوندگارا وارثان سنت انیشتین را بر ما مسلط نمودی که دانشمان بسیار افزودند. پروردگارا به کدامین ملت اینگونه لطف نمودی که وراث سنت دانشمندان را بر آنان رهبر قرار دهی؟!

● خداوندا ملت ما گرسنه اند اگر چه نان نفت بر سر سفره ما نیاوردی ولی ما را نعمت کارت هوشمند دادی که اسراف نکنیم و اینگونه از گناهان برحذر داشتی تو را شکر می گوییم .

● پروردگارا به دستان لرزان روشنفکران این مملکت بنگر ای تو که هر روز نعمت دیدن روز قیامت را به آنها ارزانی داشتی.

● خدایا همه پا برهنه ایم ولی شادمان منتظر نیروگاه اتمی می مانیم تا دردمان دوا نماید تو را شکر می گوییم که دروازه های خیال را بر ما گشودی.

● چنان پایه های شوکت ما را بلند نمودی که تمام مملکت فرنگ بر ما شوریدند . خداوندگارا تو را شکر می گوییم اما بد نیست کمی تعدیل می داشتی؟

● هر چه بگویم کم است از محبت های هر سال تو اما امسال ما را خواهشیست از درگاهت که بیا و بزرگی کن این همه نعمت را در این مکان متمرکز نکن که شاید از چشم زخم حسودان ما را گزندی رسد.

● بیا لطف کن این آبادگران را مملکتی دیگر محض عمران بنما، اصلاح طلبان را سرزمین دیگری محض اصلاح از آسمان بفرست.

● لذت جهاد را بر امثال مردم عربستان بچشان .. حماس را قیمی دیگر عطا فرما.

● پول نفت مال تو ، ما را قدری میوه ارزان مرحمت کن .. اتم را همه به امرای فرنگ ببخش از برای ما همان کمی آرامش مقدر فرما.

● شوکت را به هر که می خواهی شوهر بده برای ما به همان اعتبار پسنده کن.

● تمدن هزاران ساله نمی خواهیم مردم ما را کمی فکر هوشمندانه عنایت فرما . چوپان نخواستیم گوسپندی ما را درمان نما.

● خداوندا معنویتمان چنان زیاد شده که پاسبانها ی سر گذر قطاع الطریق گشته اند دیگر معنویت کافیست ما را کمی آزادی عنایت فرما.

● پروردگارا می بینی که هر چه تو نعمت می دهی ما به نصف قانع شدیم لطف بنما این نصفه را عنایت کن و لطف از این فرا تر منما.

● خداوندا مرا ببخش كه گوش شنوايي نيافتم به ناچار با تو سخن گفتم تا به صاحبش برساني!

عبدالله

۱۳۸۸/۱۲/۰۵

تازه‌ترین فیلم از حمله مغولها در کوی دانشگاه کشف شد !

تازه‌ترین فیلم از حمله مغولها در کوی دانشگاه کشف شد !


سازمان انهدام تاریخ ایران (طبق روال وابسته به سپاه) از کشف فیلم جدیدی از حمله چنگیز در خرداد ماه سه هزار سال قبل از میلاد حضرت آدم به کوی دانشگاه تهران خبر داد . در این فیلم که بدلیل ادبیات 18+ مرسوم در آن زمانها بجای صدای زنده از بوق استفاده میشود لشکر تموچین پس از فتح طهران در روز انتخابات کنار سر در خوابگاه کوی اردو زده و دو روز بعد در یک حرکت گاز انبری توانست به کمک لشکر فیل و ابابیل و خمپاره و تعدادی ادوات الهی دیگر که عین نوحه اشک درمی‌آورد مطابق سنت حسنه رازبقا در اسلام مثل بقیه‌ی جاها از دیوار کوی بالا رفته مسیر تاریخ را برای همیشه عوض بنماید .

از آنجا که مندرجات نسخ خطی و نقاشی دیواره غارهای ماقبل تاریخ بخوبی نشان می‌دهد که حمله تموچین به کوی فقط باید با درخواست رئیس ماقبل تاریخ دانشگاه صورت بگیرد و نیز از آنجا که نامبرده همیشه عموماً فقط دستور می‌گیرید و نیز از آنجا که فسیل هیولا رجب زاده (آنموقعها به سردار می‌گفتند هیولا) در رادیولوژی نشان داد که وی هیچوقت دستور حمله به هیچ جائی را عمراً صادر نکرده و سایر انسانهای نئاندرتال موجود در فیلم نیز گوشتخوار نیستند فقط علف می‌خورند لذا احتمال دست داشتن عمه من در این حمله کشف و به اطلاع عموم رسید.

این فیلم همچنین با نشان دادن صحنه‌هائی از عطوفت اسلامی علف خواران نئاندرتال که مانع کتک خوردن اسرا توسط مغولها می‌شوند بخوبی به تمام جهان و بقیه‌ی جاها دست نداشتن بسیج نئاندرتالها را وجداناً در هیچ خشونتی تا حالا ثابت نمود . گفته می‌شود فیلمبردار مزبور هیچ نسبتی با دهکده نمکی نداشته چه بسا بزودی فیلم افراطیهای 3 جهت آب کشیدن جا نماز چینی توسط ایشان تولید و سی دفعه در برنامه وزین رازبقا نشان داده بشود . یک باستان شانس خجسته در پاسخ به اینکه این فیلم چه جوری دست رسانه استکباری استعمار پیر رسیده گفت همانجوری که فیلم اعتراف ابطحی دست اعلمی رسید . گفته می‌شود هدف از انتشار این فیلم در این زمان هیچ ربطی به هیچ چیزی از هیچ جائی نداشته همینجوری بیخود و بی‌جهت الآن پخش شده ضمناً همون فرداش هم حتماً باید خبر دستگیری عبدالمالک ریگی بعنوان تیتراژ فیلم اعلام میشد !

عليرضا رضايي

۱۳۸۸/۱۱/۲۷

مناظره صفار هرندی و تاج‌ زاده

مناظره صفار هرندی و تاج‌ زاده


. ادامه راه سبز«ارس»: ابراهیم رها در ستون طنز روزنامه اعتماد نوشته است: در یک روز سرد زمستانی خاله پیرزن نشسته بود و زل زده بود به در خانه کوچکش که صدای در بلند شد، در را باز کرد و صفارهرندی و مصطفی تاج زاده همزمان آمدند داخل. خاله پیرزن گفت؛ چه خبر، چی شده شما دوتا با هم اومدین؟ آنها هم مشترکاً جواب دادند؛ «اومدیم مناظره/ بزنیم حرف زیاد/ چاق بشیم چله بشیم،/ بعد بیان منو ببرن انفرادی اینم بره یه دانشگاه سخنرانی کنه با لنگه کفش بزننش.»

آن دو وارد شدند و دور کرسی نشستند.
بعد صفار با کسب اجازه از حسین شریعتمداری شروع کرد به صحبت!:

صفار؛ تو چرا در اغتشاشات حضور داشتی، چرا به اموال عمومی و خصوصی صدمه زدی؟ چرا با سنگ به نیروهای انتظامی زدی؟ چرا راهپیمایی ۲۵ خرداد رو برنامه ریزی کردی؟ چرا…

تاج زاده؛ گرم شدی داری پی کل ساختمان رو می کنی؟، منو بیست و سوم خرداد گرفتن.

صفار؛ من بحث عدد و رقم ندارم. نفس کار شماها بده. ماها هیچ کدوم بحث عدد و رقم نداریم. عدد و رقم اصلاً مهم نیست. ما در مناظره های احمدی نژاد برای انتخابات این مساله رو ثابت کردیم.

تاج زاده؛ از نظر شما کلاً چی مهمه؟

صفار؛ همینه که هست. تو چرا هفت، هشت ماهه مهمان برادران زحمتکش ما هستی، باهاشون همکاری نکردی؟ چرا زحمات مردم و در واقع پول بیت المال رو هدر دادی؟ تو از اون فامیلت پیداست عضو گروه سلطنت طلب هایی. تو چرا در دادگاه از خودت دفاع نکردی؟

تاج زاده؛ وقت مناظره رو رعایت کنی بد نیست. اینجا برنامه تلویزیون نیست که مجری اون بچه هه باشه، اینجا خاله پیرزنه. راستش من ۱۰ سال پیش از جنتی شکایت کردم هنوز رسیدگی…

صفار؛ شکایت از آقای جنتی حاشیه است. کهریزک حاشیه است.

تاج زاده؛ شما در این مدت چهار سال و نیم می دانید چه کردید؟ می دانید در این مدت چه اتفاقاتی افتاد؟

صفار؛ بله. انفجار بزرگ (بیگ بنگ) که پس از آن کهکشان ها شکل گرفت، در این مدت اتفاق افتاد. اختراع چرخ، کشف آتش، ساخت بمب اتم، بازی های المپیک، کشف دم کنی، رواج عینک ری بن در جنوب، درک فواید مسواک، ادیسون، زایش بقراط و یکسری چیزهای دیگر مثل ساخت اهرام ثلاثه یا دیوار چین هم از دستاوردهای دولت احمدی نژاد محسوب می شود. همین کل ایران باستان رو اگه صبح که از اینجا رد می شدی نمی دیدی، هنوز ساخته نشده بود، دانشمندان جوان ما ظهر تا حالا ساختن…

در همین حال صدای در بلند شد، خاله پیرزن پرسید کیه؟ ۱۷ نفر با هم جواب دادن اومدیم تحت الحفظ تاج زاده رو برگردونیم زندان، وقتش تمومه، صفار می تونه کماکان به مناظره ادامه بده، شما هم خاله پیرزن بیا به یک سوالاتی جواب بده، در غیاب تو مناظره تک نفره صفار رو این بچه هه مجری دیروز، امروز، فردا، پس فردا، هفته دیگه، چراغونی پارسال، برفً سال دیگه… اداره می کنه،

۱۳۸۸/۱۱/۲۶

ده روزی که همه جا را تکان داد

ده روزی که همه جا را تکان داد

. تظاهرات 22 بهمن امسال برخلاف سی سال گذشته با حضور گسترده مردم برگزار شد. اما میان تظاهرات سالگرد انقلاب امسال با سالهای قبل چند تفاوت اساسی وجود داشت.

اول: هر سال دولت ده روز مداوم از مردم دعوت می کرد تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند، مردم هم برای برگزاری باشکوهتر مراسم می رفتند شمال و خوش می گذراندند، دولت هم ده هزار نفر را جمع می کرد در میدان آزادی و فیلم آن را شب نشان می دادند. امسال دولت ده روز مداوم مردم را تهدید می کرد که در مراسم 22 بهمن شرکت نکنند، مردم هم در راهپیمایی حاضر شدند، دولت هم ده هزار نفر از طرفدارانش را در میدان آزادی جمع کرد و از آنها یک فیلم ساخت که در آن فیلم به نظر می رسید همه مردم رفته اند به شمال.

مرگ بر گوگل: تصوير ماهواره اي گوگل از ميدان آزادي در 22 بهمن حين سخنراني احمدي نژاد ساعت ~ 11:00

دوم: هر سال دولت نیروهای طرفدارش را در سپاه و ارتش دعوت می کرد تا با لباس شخصی در مراسم حضور پیدا کنند تا ده هزار نفر که همه می فهمیدند چه کسانی هستند، به مراسم بیایند. امسال دولت از نیروهای سپاه و بسیج خواست که جلوی مردم را بگیرند که به مراسم نیایند، اما همه مردم می خواستند به مراسم بیایند. در حقیقت سی سال دولت توی سر مردم می زد که در مراسم 22 بهمن شرکت کنند، امسال دولت توی سر مردم می زد که در مراسم شرکت نکنند.

سوم: سی سال دولت به مردم یادآوری می کرد که انقلاب چقدر چیز خوبی بوده و از مردم می خواست همیشه انقلاب کنند، مردم هم هر سال به این نتیجه می رسیدند که انقلاب عجب چیز مزخرفی است. امسال دولت تمام تلاشش را کرد که به مردم بگوید که انقلاب چه چیز مزخرفی است و مردم نباید هرگز به آن فکر کنند. در عوض مردم به این نتیجه رسیدند که انقلاب کردن گاهی اوقات چیز خوبی است.

چهارم: سی سال دولت سعی می کرد با پخش تصاویر انقلاب سال 57 به مردم یادآوری کند که سی سال قبل انقلاب کردند، اما مردم سعی می کردند فراموش کنند که چنین اشتباهی کردند. امسال دولت تلاش کرد که با پخش فیلم هایی از انقلاب یک چهره دیگر از انقلاب نشان بدهد تا مردم فراموش کنند که انقلاب کردند، در عوض مردم همه سعی می کردند به یاد بیاورند که انقلابی که اتفاق افتاد چگونه بود و یک رژیم را چطور می شود عوض کرد.

پنجم: سی سال مردم با حضور در جشنواره فیلم و موسیقی و تئاتر فجر خوش می گذراندند و روز 22 بهمن از طریق تلویزیون متوجه می شدند که این ده روز سالگرد انقلاب بود. امسال دولت تلاش می کرد که مردم به جشنواره فیلم فجر بروند و یادشان برود که این ده روز سالگرد انقلاب است، اما مردم متوجه نشدند که جشنواره فجری برگزار شد، در عوض همه به این فکر می کردند که روز 22 بهمن حتما به خیابان بروند.

ششم: در سی سال گذشته، صدا و سیما دهها فیلم تلویزیونی پخش می کردند تا نشان بدهند که کسانی که انقلاب کردند در رژیم سابق به زندان رفتند و کتک خوردند و شکنجه شدند. امسال دولت دهها فیلم تلویزیونی را پخش می کرد که نشان بدهد که کسانی که انقلاب کردند و در رژیم کنونی به زندان رفتند و شکنجه شدند، اصلا نه انقلاب کردند نه به زندان رفتند و نه شکنجه شدند.

هفتم: سی سال دولت مراسم برگزار می کرد و در آن هاشمی رفسنجانی و کروبی و خاتمی و موسوی و روحانیون دیگر حاضر می شدند و مردم بعد از یک سال آنها را می دیدند. امسال دولت مراسم را برگزار کرد و در آن خاتمی و کروبی که مردم در طول سال آنها را دیده بودند، کتک خوردند و کسی آنها را نتوانست ببیند. هاشمی هم در میان جمعیت گم شد.

هشتم: سی سال دولت سعی می کرد با دعوت از خبرنگاران خارجی نشان بدهد که مردمی که انقلاب کردن و تغییر دادن حکومت را دوست دارند هنوز وجود دارند، امسال دولت سعی می کرد جلوی خبرنگاران خارجی را بگیرد تا نشان دهد مردمی که انقلاب کردن و تغییر دادن را دوست دارند، وجود ندارند.

نهم: سی سال حکومت تلاش می کرد که اثبات کند انقلاب فرزندانش را دوست دارد، امسال انقلاب فرزندانش را خورد.

دهم: سی سال حکومت تلاش می کرد تا با استفاده از فرزندان آیت الله خمینی و یاران او، انقلاب را بزند توی سر مردم، امسال دولت سعی کرد با استفاده از آیت الله خمینی، انقلاب را بزند توی سر فرزندان آیت الله خمینی و یاران و دوستان سابق اش.

نتیجه گیری اخلاقی: انقلاب خوب است ولی برای کشورهای همسایه.

نتیجه گیری سیاسی: هیچ حکومتی حاضر نیست خاطره یک انقلاب را زنده کند، چون تازه مردم یادشان می آید که چطور می شود حکومت را تغییر داد.

نتیجه گیری تاریخی: انقلاب خوب انقلابی است که بدون خونریزی باشد، مثل..... نه، هر چه فکر می کنم هیچ مثالی یادم نمی آید.

ابراهيم نبوي

۱۳۸۸/۱۱/۲۲

تفسير اخبار 24 ساعت گذشته

تفسير اخبار 24 ساعت گذشته


  1. محمدرضا تاجیک با عنوان جاسوس خاک بر سر گرد و خاک دستگیر شد و با عنوان دکتر تاجیک استاد دانشگاه و کارشناس خیلی چیزها بطور کاملاً متمدنانه (لغت جدید است بیخود نگردید) امشب در تلویزیون اعتراف کرد و از زندان آزاد و راهی بهشت شد .
  2. بهزار نبوی که اعتراف نکرد با همان عناوین اولیه ای که همه دستگیر می‌شوند به پنج سال زندان محکوم شد . قرار بود دادگاه تجدید نظر در محکومیت وی یه کمی تجدید نظر کند که اتفاقاً همین کار را هم کرد و نظرش را تجدید کرد گفت همان پنج سال خوبته .
  3. بهشتی یک ملت بود ولی پسرش که داشت یک دولت میشد همین امروز آزاد شد . چنانچه تا پس فردا در برنامه کاملاً زنده بخش خبری ده و نیم فردا شب که امشب ضبط شده دیدید که دارد از حضرت آيت الله معظم امام رهبر نايب زمان مسلمين جهان ميگويد اصلاً تعجب نکنید چون اینها توی زندان به یک حقایقی می‌رسند که آدم بیرون زندان نمی‌رسد . توضیحاً اینکه حقیقت یک چیزی است که از ته وارد سر آدم می‌شود .
  4. یک حکم اعدام دیگر برای یکنفر دیگر که قرار بود روز عاشورا به ایل بنی هاشم هتک حرمت بکند و به همین دلیل پارسال دستگیر شده بود صادر شد . جمهوری اسلامی وقتی ببیند دو نفر را که اعدام بکند ملت شرت مامان دوز مبارك را چپه می‌کنند می‌کشند سرش دیگر اعدام نمیکند ولی چندتا حکم اعدام دیگر صادر میکند . قبلاً قرار بود به مناسبت ایام الله 9 نفر دیگر بدلیل جنگ مسلحانه با خدا اعدام بشوند ولی چون خیلی چیزهای دیگر هم قبلاً قرار بود که الآن دیگر قرار نیست اعدام نشدند .
  5. به همین مناسبت یک نفر دیگر هم که ظاهراً روز عاشورا بعد از دزدیدن اسب امام حسین در میدان ولیعصر با مهمیز از روی یک نفر رد شده بود توسط پلیس دستگیر و در همان مراحل اولیه هرگونه احتمال ارتباطش با نیروی انتظامی را تکذیب و حتی نیم ساعت هم به این احتمال خندید . نیروی انتظامی اعلام کرد که این فرد استثنائاً به هیچکدام از جریانهای سیاسی وابستگی نداشته در صورتیکه آدم در جمهوری اسلامی هر غلطی که بکند حداقل به انگلیس وابستگی دارد . حالا چرا ایندفعه اینجوری شده گمانم توطئه همان انگلیس باشد .
  6. جمهوری اسلامی یک کاری کرد که شورای امنیت امروز حتماً کار و زندگی‌اش را بگذارد زمین شصت و دوتا قطعنامه علیه ایران صادر بکند . جمهوری اسلامی موفق شد بعد هم گفت اینها هرچی تحریم بکنند كام ملت نموده می‌شود که اولاً بما چه ثانیاً دستشان درد نکند چون ما خودمان هم داریم همین کار را می‌کنیم اینطوری لااقل نموده شدن كام ملت را می‌اندازیم گردن "دشمن".
  7. هفت نفر بدلیل همکاری با رادیو فردا بازداشت شدند . این هفت نفر هر روز از طریق گوش دادن به رادیو فردا با آن همکاری می‌کردند . واقعاً همکاری از این باحالتر هیچ جا پیدا نمی‌شود البته هموني كه ديروز گفت هفت نفر امروز گفت نه اين هفت نفر يه نفر بوده و شيش تاي بقيه يكي ديگند!. خودش همين الان گفت بخدا.
  8. شصت و پنج روزنامه نگار با دستگیر کردن خود ناخواسته دولت نه و نیمم را یکبار دیگر در یک چیز دیگر در جهان به رتبه اول رساندند . روزنامه نگارهای ایران آدمهای خیلی بامزه ای هستند : خودشان را جر می‌دهند که دولت به رتبه آخر هیچ جائی نرسد وقتی موفق می‌شوند دولت دقیقاً به رتبه اول همه جا میرسد . به همین مناسبت ایران با 65 روزنامه نگار زندانی اولین کشور بزرگ زندان روزنامه نگارهای جهان شد .
  9. به مناسبت ایام الله خجسته دهه فجر تمام سرویسهای اینترنت کشور قطع و مختل و فلج و نخاعی شد . دسترسی به یاهو و جی میل با پتك هم امکان پذیر نیست هات میل را وجداناً امتحان نکرده ام چرا دروغ بگویم . هنوز هیچکس در اینمورد توضیح رسانی نکرده است ولی وزیر مخابرات گفت جدی علتش را نمی‌دانید ؟!!! بچه نزن تو سر مانيتور!
  10. حد فاصل میدان انقلاب تا آزادی بیست و دو میلیون بلندگو به یاد بیست و دو میلیون رأی دزدیده شده در انتخابات نصب و راه اندازی شد . در جمهوری اسلامی بلندگو بوقی عین سانترفیوژ می‌ماند هر دو صدای حاکمیت را بلند بلند به گوش دنیا میرساند . جمهوری اسلامی هر دفعه که بلندگو بوقی روی وانت سوار میکرد وزارت شعار از اینطرف می‌گفت مرگ بر امریکا از آنطرف درمی‌آمد مرگ بر روسیه اینست که فکر همه جا را کرد فلذا ایندفعه مردم اگر فقط نبش میدان آزادی سکوی وزارت شعار را تصرف بکنند می‌توانند برای بقیه رفقای خود در امتداد خیابان آزادی پیغام پسغام بفرستند .

با این احوال رهبری در اجتماع میلیونها نفر خوشجوش گفته است : ملت ایران در 22 بهمن با وحدت کلمه مستکبرین را مبهوت خواهند کرد . ببخشید دوباره تبلیغ خشونت نشود ولی بعد از دیدن این خبرها و شنیدن این جمله نتوانستم به هیچ جای دیگری جز فک مك يه نفر فکر نکنم ! همین !

عليرضا رضايي (با اندكي دخل و تصرف)

۱۳۸۸/۱۱/۲۰

رم، خیابان بی‌دفاع!

رم، خیابان بی‌دفاع!

نظر به اینکه امروز تعدادی کاملاً دانشجو با یورش به سفارت ایتالیا دولت انگلیس را سرنگون کردند لذا پیام تعدادی از مشاهیر جهان در خصوص این اقدام قهرمانانه دانشجویان گمنام امام زمان که فردا منتشر می‌شود امروز در اینجا می‌آید. توضیحاً اینکه در مراسم نورانی امروز تعدادی از افراد پلیس ضد شورش که قصد آرام کردن اوضاع را داشتند دستگیر و بزودی اعترافات آنها پخش و به سزای اعمالشان خواهند رسید:

پیام تشکر مقام معظم رهبری : دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن و از شما تشکر و تقدیر را می‌نماید.

مموتی: به فضل الهی و توفیقات چهار سال گذشته که در طول تمام تاریخ اسلام بی‌سابقه بود و آمار آن در وزارت خارجه موجود است دانشجویان خط شوش-امام آنچنان به تعالی رسیدند که امروز حتی در عرصه های بین المللی تخم مرغ پرت می‌کنند. ما این پیروزی بزرگ را که مشت محکمی تبریک عرض نموده دولت‌های زورگو که تصادفاً همه‌شان هم در تهران سفارتخانه دارند بدانند که ما خودمان یکی از پیشرویان بالا رفتن از دیوار سفارتخانه‌ها و گروگانگیری و تیر خلاص هستیم و به فضل الهی در آینده ای نزدیک این عزیزان که همچی از دیوار بالا می‌روند که چیتا نمی‌رود بجای جانور به فضا اعزام می‌شوند زیرا که اگر اینجا بمانند آخرش از آکسفورد فارغ التحصیل می‌شوند حال آنکه ما برای نوکری ملت به این کاغذ پاره ها اصلاً هیچ نیازی نداریم.

هاشمی رفسنجانی: بنده دویست دفعه برای آخرین بار گفته‌ام ایندفعه هم برای آخرین بار می‌گویم که دست از این اقدامات خجالت آور بردارید. ما ایندفعه برای دویستمین بار که آخرین بار است می‌گوئیم که نگذارید این دهن ما باز بشود. بنده برای دویستمین بار آخر معتقدم که هیچ لزومی ندارد افرادی با این عناوین در زندان باشند. این آخرین دویستمین بار است که می‌گویم که اگر این رفتارهای خجالت آور جلوی سفارتخانه‌ها تکرار بشود آنوقت ما در یک اقدام جدی برای سه ماه سکوت می‌کنیم و وجداناً یک کلمه هم حرف نمی‌زنیم. ما البته آنروزی که داشتیم این آقا را رهبر می‌کردیم باید فکر اینروزها را می‌کردیم که نکردیم.

آیت الله حسنی: ولله من این جوان‌ها را که می‌بینی اشک شوق بمن جمع می‌شی ولی بجای اینکه بری به سیفارتخانه لگد پرت بکنی زمین بدهند کشاورزی بکند بیهتر است!

عليرضا رضايي - خودنويس

۱۳۸۸/۱۱/۱۸

هواپیمای تک نفره!

هواپیمای تک نفره!


مجری تلویزیون(1358): امام خمینی رهبر انقلاب پرشکوه ایران، یک سال قبل با پرواز انقلاب در حالی که بیش از دویست تن از مسوولان کنونی کشور ایشان را همراهی می کردند، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال هزاران نفر از انقلابیون از جمله چند تن از روحانیون و اعضای شورای انقلاب قرار گرفتند.( فیلمی به مدت چهل دقیقه پخش می شود.)

مجری تلویزیون( 1367): حضرت آیت الله امام خمینی مدظله العالی رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ده سال قبل با پرواز انقلاب، در حالی که چند تن از مسوولان سابق کشور و برخی از عناصر نفوذی ایشان را همراهی می کردند، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال هزاران تن از روحانیون و برخی از اعضای شورای انقلاب قرار گرفتند.( فیلمی به مدت بیست دقیقه پخش می شود.)

مجری تلویزیون( 1377): حضرت آیت الله العظمی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی در حالی که دو سه تن از مسوولان کنونی و گروهی از شیاطین ضدانقلاب واخورده به هواپیمای ایشان نفوذ کرده بودند، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال دهها هزار نفر از روحانیون و تعدادی از عناصر خائن که بعدا شناسائی شدند قرار گرفتند.( فیلمی به مدت هشت دقیقه پخش می شود.)

مجری تلویزیون( 1388): روح خدا، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر مسلمین جهان و چند چیز مهم دیگر، سی سال قبل در پرواز انقلاب در حالی که یک نفر از مسوولان کنونی و برخی خبرنگاران خارجی و تعدادی از دشمنان اسلام قصد داشتند ایشان را در آن هواپیما بقتل برسانند، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال برخی روحانیون غیرخائن و هزاران تن از عناصر واخورده مساله دار قرار گرفته و سریعا به خانه رفتند.( فیلمی به مدت سه دقیقه پخش می شود که در آن امام در یک هاله نور که هیچ کس در اطراف ایشان نیست، چند بار از پله های هواپیما پائین می آید.)

مجری تلویزیون( 1389): آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی سی و دو سال قبل در پرواز انقلاب، با یک هواپیمای تک نفره خود را از پاریس به تهران رسانده و بدون اینکه کسی متوجه او بشود، از مهرآباد تاکسی گرفته و به خانه رفت.( با توجه به اینکه فیلمی از آن سال موجود نیست، به مجموعه ای از سخنرانی های رئیس جمهور محبوب که همه انقلاب های دنیا از وی نشات گرفته توجه فرمائید.)

ابراهيم نبوي

۱۳۸۸/۱۱/۱۵

جمهوری اسلامی با موفقیت در فضا کرم ریخت !

جمهوری اسلامی با موفقیت در فضا کرم ریخت !


سازمان راز بقا واحد هوا فضا اعلام کرد نام این آسکاریس فضانورد که باعث سرافرازی و سربلندی اسلام و مسلمین و مشت محکمی به روده دشمنان انقلاب است برای همیشه در فاضلاب ثبت خواهد شد . هم اکنون حال عمومی آسکاریس مزبور که در حال گردش دور مدار زحل است خوب گزارش شده اولین پیام دریافتی از توطئه ضد انقلاب در فضا برای ربودن وی حکایت دارد . احمدی نژاد ضمن تبریک پرتاب کرم به فضا این دستاورد عظیم را به ملت فلسطین تبریک گفت و از پرتاب قریب الوقوع تعدادی خرچنگ قورباغه در ایام الله دهه فجر به فضا خبر داد . قرار است ایندفعه پیام احمدی نژاد از طریق جک و جانور در فضا پخش بشود .

سفینه حامل این آسکاریس قهرمان که بدون فتوشاپ مستقیماً از روی سکوی پرتاب شهاب 3 به فضا مسافرت کرد در ابتدا قرار بود بسمت چندتا کهکشان آنورتر هدف گرفته بشود لیکن از آنجا که ناسا و اینجور جاها تا حالا در فضا همه کار کرده بودند جز پرتاب کرم لذا قرار شد کهکشانهای دیگر بعداً کرمو بشوند . این کرم شهید پرور با مشایعت تعدادی موش و لاک پشت به ماموریت مهم فضانوردی اعزام شده که جمع آوری اینهمه جانور نامربوط یکجا با هم در فضا در تاریخ اسلام بی سابقه است و مشايي گفت كه قبلا فقط نوح اين كار را كرده بود اما چون مديريت بلد نبود كشتيش سوراخ شد. گفته میشود لاک پشت مورد اشاره همچنان سرش در لاک خودش است لیکن سازمان فضائی جمهوری اسلامی که طبق روال اگر کلاً مال سپاه نباشد 98 درصدش وابسته با سپاه است هدف از اعزام موش را پیدا کردن سوراخ موش در فضا با توجه به نزدیک شدن به 22 بهمن ذکر کرد .

طبق گزارشی که همین الآن بدستمان رسید جدیدترین پیام آسکاریس فضانورد قهرمان پرور به شکل زیر به زمین رسید :

#<®µ^@§¢°°¤¾º»¬¶À×ÕÝ¿ÐæðîñþŦſǼΏξτђאڙڭ۞۩†₪║├░☺ﭿ به خدا !

ترجمه : با موفقیت در فضا کرم ریختیم . سبزها با حمایت امریکای فضاخوار اینجا هم زیادند سوراخ موش پیدا نمیشود . پیشنهاد میشود برای 22 بهمن خودتان بجای کرم سوار بشوید بیائید فضا . زیاد فرقی نمیکند در هر حال سفینه ای که برای کرم جا داشته باشد برای انگل هم جا دارد . فقط فیروزآبادی را چکار کنیم ؟ به خدا !

عليرضا رضايي (با اندكي دخل و تصرف)

۱۳۸۸/۱۱/۱۳

قذافي: متي جان يك وقت فكر نكني فقط توي ايران و ونزوئلا پيدا ميشه!

قذافي: متي جان يك وقت فكر نكني فقط توي ايران و ونزوئلا پيدا ميشه!



۱۳۸۸/۱۱/۱۲

ایندفعه دهه‌ فجر ما دهه‌ زجر اونا!

سی سال دهه‌ زجر ما بود امسال دهه‌ زجر شما!


من همین تیتر خودم را که دیدم خنده ام گرفت ! سی سال است به خودمان می‌گوئیم "ما" به حکومت می‌گوئیم "شما" . دقیقاً حکومت هم به خودش می‌گوید "ما" به مردم می‌گوید "شما" . البته حکومت غلیظتر از این حرفها به خودش می‌گوید ما . مثلاً نظام می‌گوید "ماااااااا" ولی احمد خاتمی که حرف میزند میگوید "مااا ... مااا ..." ! جمهوری اسلامی تنها جای دنیاست که در در هر دو طرف آن "ما" با "شما" فرق دارد!...

ایندفعه دهه‌ فجر ما دهه‌ زجر اونا!


خودنويس» دهه فجر مثل سایر دهه‌ها با اعدام و کتک شروع شد. جمهوری اسلامی امسال هر کاری کرد که بهمن نشود، نشد و اعترافات دکتر ایرج ملکپور در راستای قرار دادن بهمن قبل از اسفند در تقویم به دستور مستقیم اسرائیل به جائی نرسید. سبزها سی و یک سال بود که منتظر همچین دهه فجری بودند. جمعی از فرماندهان سپاه با امضای اینجا اعلام کردند که جلوی هرگونه راهپیمائی اعتراضی را تا ته بگیرند و در صورت تکرار حضور سبزها قسم خوردند که فلسطینی‌ها آنها را بزنند. نیروی انتظامی که بشدت در حال کنترل جان و مال و ناموس و ایمیل و اس.ام.اس و بلوتوث و هند فری و شارژر فندکی و موس پد و نظارت دقیق بر بند رخت و خوشخواب مردم است نیز اعلام کرد که ایندفعه با غلطتک از روی همه رد می‌شود!

به همین مناسبت سرویس اینترنت در تهران و بقیه‌ی جاها همینطوری بیخود و بی‌جهت آنهم دقیقاً در اولین روز دهه فجر قطع یا نیم بند شد. مخابرات اعلام کرد شلنگ ورودی اینترنت کشور از چند جا تا شده که در دست بررسی است. گفته می‌شود به احتمال زیاد پارازیت ماهواره در تهران زیاد شده زده به اینترنت. در همین راستا زورمایش ارتقاء پارازیت ملی که اخیراً اگر امواج ماهواره را نتواند قطع بکند نفس بینندگان همان امواج را بخوبی قطع میکند با موفقیت به اجرا درآمد. در این زورمایش دسترسی دشمن فرضی به اینباکس یاهو کاملاً قطع و برنامه صدای امریکا را هم که می‌زدی زرتی می‌افتاد کانال دو طبق روال قرآن پخش می‌کرد.

کلیه وزراء موظف به داشتن مشاور بسیجی شدند. گفته می‌شود با حضور مشاوران بسیجی در وزارتخانه‌ها از این به بعد در ادارات دولتی بجای حقوق، کارمندان را سر برج می‌گیرند می‌زنند. همچنین از این به بعد مصوبات وزارتخانه ها اینجوری می‌شود که یا اینی که گفتیم یا بگیرند مردم را بزنند. در اینصورت چنانچه کسی حقوق نخواهد و مردم هم تمام مصوبات را قبول بکنند قرار شد مشاوران بگیرند خود وزیر را بزنند. با اجرای قانون جدید که هنوز معلوم نیست از کجای بد فیل درآمده وزارتخانه‌ها رسماً ‌می‌شود لیانشامپو!

خاتمی گفت ما می‌خواهیم رهبری رهبر تمام مردم باشد. بطورکلی خاتمی خوشش می‌آید دقیقاً چیزی را که مردم عمراً نمی‌خواهند بعنوان مطالبات اصلی آنها مطرح کند . البته الآن سیصد نفر جیغ می‌کشند که این حرف‌های تفرقه افکنانه مزدوری را الآن نباید زد. این حرفها را باید حتماً گذاشت پس فردا که خشتک همه سرشان پرچم شد بزنیم بعد سیصد نفر دوباره جیغ بکشند که این حرفها را چرا همانموقع نزدی؟ خاتمی همچنین گفت بعضی‌ها ولایت دارند که دروغ بگویند. این حرف خیلی شیرین و بجا و کاملاً درست و اصولی خاتمی (ببین دارم ازش تعریف میکنما !) دقیقاً از یک بابت خیلی بامزه است: همه دارند خودشان را جر می‌دهند که طرف ولایت ندارد این به همین راحتی ولایت طرف را تائید میکند!

امریکا در چهار کشور که اسم ندارند ولی فقط همین چهارتا کنار ایران بدون سپر موشکی مانده بودند سپر موشکی نصب می‌کند. اوباما در مراسم نصب و راه اندازی سپر موشکی گفت در اسلام بارها تاکید شده که این دین مبین عمراً برای هیچ دلیلی نیامده جز همین امنیت و آرامش خود کشور مسلمان و بقیه کشورهای بدبخت همسایه. اوباما در پاسخ به اینکه این چهارتا کشور خودشان هم مسلمان هستند پس چرا اینجوریه؟ گفت اسلام اینها امریکائیه اگر سیم بکسل هم ببندند آدم از پل صراط پرت می‌شود پائین. اوباما در مورد اینکه اگر همین جمهوری اسلامی و روسیه که تو اینقدر باهاش مخالفی نبود تو این سپرها را میخواستی کجات فرو کنی چیزی نگفت لیکن یک منبع بی سوراخ گفت هر سپر موشکی که امریکا کاملاً با حساب و کتاب در منطقه میکارد دقیقاً یک کاری میکند که جمهوری اسلامی توان موشکی اش را بالا ببرد یکدفعه بگو ده سال عمر جمهوری اسلامی را زیاد می‌کند. این منبع خطاب به اوباما گفت همون حقته جمهوری اسلامی را خوب بچسبی اونم بهت بگه کاکا سیاه!

عليرضا رضايي (با اندكي دخل و تصرف)

۱۳۸۸/۱۱/۱۱

ببخشید آقای شجونی ؛ اونجای ننجون دروغگو دقیقاً میشه کجاش ؟!

ببخشید آقای شجونی ؛ اونجای ننجون دروغگو دقیقاً میشه کجاش ؟!

. نظر به اینکه جفی شون کانری که در تربیت روی بیست حسین شوش بیست و یک آورده ، پرده از آبتنی برادران منافق در جکوزی اوین آنهم در دوره اسدل تیغ کش برداشت لذا با یکی از برادران منافق که آنموقع در جکوزی بود لیکن نمیدانیم چرا هنوز زنده است مصاحبه ای کردیم که به زبان خوش در زیر می‌آید . این مصاحبه عین بقیه مصاحبه ها شرعآ و وجدانآ تحت نفوذ و فشار هیچکسی از هیچ جائی خیلی داوطلبانه انجام شده است :

ما : برادر منافق سلطنت طلب کمونیست بهائی صدام یزید کافر ! لطفاً خودتان را معرفی کنید .
برادر منافق : بنام خدا بنده همینهائی که شما گفتی و در جکوزی اوین آبتنی می‌کردیم .

ما : شما دقیقاً به چه دلیلی دستگیر شدید و بعدش چرا چی شد ؟
برادر منافق : بنده اولاً بخاطر همین اسمی که دارم دستگیر شدم ولی بعداً آمدند گفتند شما منافقها مرفه بی‌درد هم هستید چون مردم دارند از گرسنگی می‌میرند شما در خانه هایتان جکوزی دارید . بعد چشم ما را بستند بردند یکجائی که جکوزی داشت و ما بقیه کارهای سازمانی‌مان را همانجا وسط جکوزی انجام می‌دادیم . ضمناً بنده از آقای کروبی شکایت دارم .

ما : چرا ؟
برادر منافق : خودم هم نمی‌دانم ولی مگراز وقتی آدم را جکوزی می‌آورند بیرون مصاحبه می‌کنند نباید از کروبی شکایت داشت ؟

ما : چرا ! لطفاً بفرمائید جکوزی اوین از کی چرا راه افتاد و چقدر خوش گذشت ؟
برادر منافق : دوره اسدل تیغ کش چون اوین خیلی شکوفا شد اینبود که جکوزی زدند . اینها به روش نرم اعتراف می‌گرفتند اینجوری که ما را می‌بردند جکوزی ولی نه مایو می‌دادند نه حوله و ما برای اینکه حوله بدهند بهشان التماس میکردیم بعد آنها میگفتند اگر حوله میخواهی پس بیا اینجا را امضاء کن . بعد که امضاء میکردیم بدلیل ترور شصت و دو نفر با تانک اعدام میشدیم .

ما : توی استخر چند نفر بودند و چکار میکردند ؟
برادر منافق : چند نفر بودند و ما را تماشا میکردند . بعد چراغها را خاموش میکردند و بقیه اش را نمیگم ! البته بنده را کشتند !

ما : اوین کلاً چندتا جکوزی دارد و چقدر خوش میگذرد ؟
برادر منافق : خیلی استخر دارد و بیشتر خوش میگذرد . حتی یکبار قرار بود استخرهای اوین را بدهند برای المپیک ما اعتراض کردیم و اسدل تیغ کش نداد . بنده خوشبختانه در حوادث بعد از انتخابات شنیدم که برادر ابطحی هم چند دفعه رفته بود جکوزی . بنده البته قبل از اینکه بشنوم تا ایشان را در حال اعتراف دیدم خودم فهمیدم که رفته جکوزی ولی اینرا نفهمیدم که ایشان را هم کشتند یا نه !

ما : اینها که میگفتند شما را بگیرند جر می‌دهند پس چطوری می‌بردند جکوزی ؟
برادر منافق : همین ! ما خودمان هم از همین کف کرده بودیم . البته دیشب جفی شون کانری هم گفت ، این حسین شوش برای خودش عجوزه ای است . ما را می‌برد جکوزی اینقدر خوش میگذشت که ما از خوشی زیاد جر می‌خوردیم و نظام به تمام اهدافش میرسید .

ما : این جفی شون کانری دقیقاً چند روز کجای اوین منبر رفت ؟
برادر منافق : ایشان آنموقع کوچیک بود و خیلی منزه و از پشت هم خیلی زیبا به نظر میرسید عینهو یوزارسیف ! چهارده روز آمدند اوین و اسدل تیغ کش و چندتای دیگر ایشان را هی میبرد استخر بعد با هم میرفتند روی جکوزی . ایشان استخر و جکوزی اوین را همانجا دید و منبر هم میرفت . البته بعضیها هم میگفتند ایشان روی منبر نمیرود میرود روی مناره ! فکر کنم آخرش ایشان را هم کشتند!

عليرضا رضايي

۱۳۸۸/۱۱/۰۹

خلیج عربی و سرود شاهنشاهي رو بی خیال ، پرچم فرانسه رو بچسب!

خلیج عربی و سرود شاهنشاهي رو بی خیال ، پرچم فرانسه رو بچسب!

. مموتی در اجلاس جهانی معارفه مدیرعمله خبردرآری ایرنا پرچم فرانسه را ملی کرد. در این مراسم که پیام مموتی بزودی از طریق ماهواره امید در فضا برای فضانوردهای دشمن پخش می‌شود تصریح شد که دشمن از ابتدا با سبز کردن بالای میل پرچم سعی در تخریب چهره نظام داشت که با هوشیاری امام زمان گمنام نطفه خفه شد. در حال حاضر اصلاً مهم نیست که مموتی کجا و چگونه و برای چه و زیر چه عکس و تابلوئی لیکن همینکه یکجائی سه پایه و دوربین و خصوصاً پاکت نامه باشد تو سر کله زنان خودش را می‌رساند . به همین مناسبت گفته می‌شود خلیج عربی و سرود شاهنشاهی و پرچم فرانسه که خوب است ، دوربین که باشد فحش خواهر مادر هم که برای سخنران بنویسی احمدی نژاد فوراً همان زیر تابلو می‌نشیند در حالیکه عکس مروه الشربینی را نشان می‌دهد پیام ملت مظلوم فلسطین را به جهان می‌رساند.

. پس از جراحی موفق اقتصادی که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد قلیلی و آواره شدن بقیه شد و خصوصاً پس از حذف هیجان انگیز هرگونه صفر بعد از عدد روی اسکناس، خانواده های ایرانی خوشه بندی شدند. احمدی نژاد دو ساعت بعد از این خوشه بندی که بدلیل اقدامات فضائی چند سال اخیر شامل خوشه پروین هم می‌شود گفت یکی از پدران خود بنده در آرادان هم همیشه همینجوری همه چیز را خوشه بندی می‌کرد. اینطوری که بعد از درو سه خوشه شبدر سهم من، دو خوشه یونجه سهم داوود ، پروین هم هرچی از خوشه‌های ما اضافه می‌آمد برمیداشت می‌خورد خوشحال هم بود عین همین الآن. گفته می‌شود بدلیل مواضع شفاف هسته ای جمهوری اسلامی بسکه همه به بمب خوشه ای فکر می‌کنند به اقتصاد هم که می‌رسند طرحهای خوشه ای می‌دهند.

. دو تن از اعضاء مخوف سلطنت طلبهای بهائی وابسته به سازمان مجاهدین که قبل از انتخابات بدلیل اغتشاشات بعد از انتخابات دستگیر شده بودند جهت ترساندن ملت شهید پرور اعدام شدند. این درحالیست که اول قرار بود پنج نفر که در سی خرداد بدلیل اغتشاش ميدان امام حسین در شش بهمن دستگیر شده بودند اعدام بشوند که چون ممکن است بعداً در جریان بیست و دو بهمن یک اتفاقاتی بیفتد که اینها هنوز به آن اعتراف نکرده اند لذا حکم اجرا نشد . این عده که همچنان وجود دارند ولی اسم ندارند با امضاء و انگشت رضایت خود را از هرچه پیش آید خوش آید اعلام نموده مستندات مربوطه در آرشیو صدا سیما موجود است . در مورد آرش رحمانی گفته می‌شود چنانچه بجای پروین اردلان علی اکبر استاد اسدی وکیل مدافع می‌بود احتمالاً حکم مربوطه با شش ماه زندان و سه دفترچه غلط کردم گه خوردم رفع و رجوع میشد لیکن از آنجا که در پرونده های قوه مستقل دادگستری قاضی به کم کردن روی وکیل مدافع بیشتر از خود متهم اهمیت می‌دهد لذا جان اون مادرت یک نفر را اسم ببر که شیرین عبادی و پروین اردلان و امثالهم وکیل مدافعش بوده باشند یارو به کمتر از اعدام محکوم شده باشد!

عليرضا رضايي - خودنويس

۱۳۸۸/۱۱/۰۷

افشای فهرست جنایات بزرگ دولت اصلاحات !

افشای فهرست جنایات بزرگ دولت اصلاحات



. ادامه راه سبز«ارس»: آدم واقعا لذت می برد از استدلال بعضی از عزیزان. به تازگی گفته‌اند كه :

بازداشتگاه كهریزك در دولت خاتمی ساخته شده است. با این حساب دولت خاتمی نقش اساسی در تحولات كهریزك داشته است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته دولت خاتمی جنایات بسیاری انجام داده است كه جا دارد او به عنوان جنایتكار علیه حقوق انسان‌ها و ضد حقوق بشر و گفتگو و این حرفها محاكمه شود. بهترین و صالح‌ترین فرد برای پیگیری این مسائل حقوق بشری هم كسی نیست جز داداش جواد لاریجانی كه خیلی حساس است به این چیزها.

خود كهریزك كه سهل است، حتی نام بردن از كهریزك را هم تحمل نمی‌كند و خیلی ناراحت می‌شود كه بعضی‌ها هی این پرونده را باز می‌كنند و خاطر ایشان را مكدر می‌كنند. مثلا لزومی ندارد كه بخاطر چهارمین مقتول كهریزك هر حرفی زد و اتفاقا گفته است: «بزرگ كردن حادثه كهریزك، جنایت نسبت به استقلال كشور بود.»

از موضع داداش جواد كه بگذریم ما فهرستی از جنایات دولت خاتمی را آماده كرده‌ایم كه پیگیری حقوق بشری‌اش دست داداش جواد را می‌بوسد.

در دولت خاتمی با برنامه‌ریزی‌های دشمن چند خیابان به خیابان‌های تهران اضافه شد تا در اعتراضات امسال یك عده‌ای در آنها راهپیمایی كنند و بعد كتك بخورند و بعد هم بازداشت شوند كه سیاه‌نمایی شود.

طرح تجهیز نیروی انتظامی در آن دولت صورت گرفت و از قضا آن ماشین نیروی انتظامی كه كه یك نفر را زیر گرفت جزو خرید‌های دولت خاتمی بوده. اگر آن ماشین خریداری نمی‌شد، چند سال بعد یك نفر آن را از نیروی انتظامی نمی‌دزدید كه برود ملت را زیر بگیرد.

چند كارگاه چاقوسازی در زنجان و جاهای دیگر مجوز كار گرفتند. مسئولیت سایر قتل‌های صورت گرفته بوسیله‌ی چاقو در سال‌های اصلاحات و پس از آن بعهده‌ی خاتمی است.

بسیاری از كارخانه‌هایی كه امروز در حال ورشكسته شدن هستند در زمان همین دولت خائن ساخته شد تا با وركشستگی‌شان، ناكارآمدی و شكست اقتصادی را القا كنند. حق بدهید اگر كارخانه‌ای نبود، این تهدید‌ها هم نبود.

مطبوعات به طرز مشكوكی زیاد شدند تا تعداد توقیف بالا برود و كشور را به رتبه‌ی 165 در آزادی مطبوعات برساند. مطبوعات زیاد، توقیف زیاد هم دارد دیگر! در ضمن باعث شد مرتضوی معروف بشود و بعد كار به جایی برسد كه مجلس او را متهم پرونده‌ی كهریزك بداند.

قیمت گوشت و گوجه و زمین و بسیاری اقلام دیگر خیلی كم بالا رفت تا ضمن ایجاد فضای استكباری رفاه‌زدگی بعدی‌ها نتوانند این كار را بكنند و القای گرانی بشود.

روابط خارجی را با كشورهای كم اهمیتی مثل فرانسه و آلمان و دیگر كشورهای اروپایی افزایش داد و با تبلیغات آنها را مهم جلوه داد. بعدها هم آن كشورها باورشان شد مهم هستند و هم كاری كرد كه مردم دچار تشویش شوند كه آخر ونزوئلا و گویان هم شدند كشور؟

تا داغ است همین خط راه‌آهن تهران - مشهد در دولت آقای خاتمی دو خطه شد كه باعث شد رفت و آمد در این مسیر افزایش پیدا كند و این قطار از ریل خارج شود. در حالیكه اگر ریلی نبود خوب قطاری هم از خط خارج نمی‌شد.

لذا ما ضمن مشاهده‌ی دست اجانب در آستین این به اصطلاح سازندگی‌ها و اصلاحات از دلسوز محترم حقوق بشر می‌خواهیم داد بشریت را از ایشان بستاند و دولت اصطلاحات را بعنوان عامل تمام بحران‌های كشور معرفی نماید.

آی طنز

۱۳۸۸/۱۱/۰۶

تا 22 بهمن: كليپ حال و هواي "علي كوچولو" كه ديگه كوچيك نيست!

كليپ حال و هواي "علي كوچولو" كه ديگه كوچيك نيست!

. ادامه راه سبز«ارس»: شعر علی کوچولو را بسیاری از جوان‌ترها از دهه ۶۰ به یاد دارند، از برنامه کودکان، پسری که پدرش به جبهه رفته بود... و حالا روایتي از حال و هواي امروز علي كوچولو بدستمان رسيده كه شما را به ديدن آن دعوت ميكنيم (تصويه ميكنيم تا انتها ببينيد):


كليپ صوتي تصويري
(براي دانلود كليپ mp4: كليك بر روي تصوير كوچك)



فايل صوتي

دانلود فايل صوتي mp3 "اينجا"

متن ترانه

علی کوچولو، دیگه کوچیک نیست
خوشحال نمیشه، با نمره بیست
دیپلم گرفته، سربازی رفته
دنبال کاره، هفته به هفته

مادرش قرض داره
ته برج دائم کم میاره
رخت می‌شوره، بند می‌ندازه
غم داره بی‌اندازه
با بد و خوب می‌سازه
تنها دلش می‌خواد علی
باز بشه کلاس اولی
وای وای وای

علی کوچولو، دیگه کوچیک نیست
دنیاش مثل اون کوچه باریک نیست
دستاش خالیه، دلش پردرده
داره دنبال چاره می گرده

هی کتاب می‌خونه
تو اینترنت سرگردونه
دائم فیلتر می‌شکونه
می‌خونه و می‌دونه
اینجا مثل زندونه
دلش می‌خواد جادو بشه
باز علی کوچولو بشه
وای وای وای

علی کوچولو، دیگه کوچیک نیست
سر راهشه، یه تابلوی ایست
یه دانشجوی ستاره‌داره
دست از رویاهاش برنمی‌داره

باباش تو زندونه
علی با مردم تو میدونه
یه سرودو میخونه
سر اومد زمستونه
پیرهنش غرق خونه
تموم می‌شه کار علی
تو دل یه گور جعلی
وای وای وای

وعده ما يك "ياعلي" تا 22 بهمن سبز

۱۳۸۸/۱۱/۰۴

برادر روح الامینی، خوش آمدی به تیم سبز !

برادر روح الامینی، خوش آمدی به تیم سبز !


. ادامه راه سبز«ارس»: اردوی تدارکاتی عاشقان و دلسوختگان و پدرسوختگان ولایت باری دیگر تلفات داد و عبدالحسین روح الامینی که احتمالاً تا پس فردا توسط بمب جاسازی شده در موتور گازی که دست امریکا از دسته اش معلوم بود به شهادت میرسد چهارمین قربانی کهریزک را معرفی کرد . نتایج زیر فوراً گرفته شد که در زیر فرو می‌شود :

  • مرتضوی آنروز مرخصی بود و چون اگر کسی مرخصی باشد وقتی برگردد دوباره باید آزمون استخدامی بدهد لذا دقیقاً همان یکروز هیچ چیزی به هیچ جای ایشان وارد نیست . یک هیئت پنج نفره تشکیل می‌شود و سه ماه بعد به نتیجه میرسد که مرتضوی آنروز مرخصی بوده و چیزی به جائیش وارد نشده . عموماً اینها سر همه چیز فکر میکنند دارند برای 1+5 هیئت تشکیل می‌دهند ملت که عین سولانا اسکل نیست .
  • فردا گزارش شفاف مجلس قرائت می‌شود و لاریجانی به کروبی هشدار باش می‌دهد که شب زود بخوابد . یکماه بعد همین لاریجانی خواستار آویزان کردن مرتضوی از تیر می‌شود دو ماه بعد خشتک احمدی نژاد را در مجلس پرچم میکند . لاریجانی استعداد رئیس جمهور شدن دارد باید یک کمی بیشتر از این زورها (اگر نشد زرها) بزند .
  • صدیقی امام جمهور ناز تهران که الهی جیگرش را خودم یکجا بروم جمعه در حالیکه لپ تاپ را هدفمند می‌کند از عربستان برای صدور پاسپورت شینگن الجزایر تشکر می‌کند و کلا‌‍‍ً هر چیزی را که دولت در طول هفته گفته خطبه می‌کند یکبار دیگر می‌گوید. در پایان ملت صلوات میرستند و چند مشت محکم به هوا میزنند و فارس فوراً نتیجه میگیرد که ادعای سردار روح الامینی دروغ است .
  • سردار قاسمی در اجتماع خودجوش دانشجویانی که اگر نمی‌آمدند اخراج میشدند با همان بامزگی که او را از سنده خوشمزه تر میکند می‌گوید پدرسگ هیچی ندار میبرم همونجا میدم يك جايت را پاره بکنن همچی بزنم تخم مرغ دزدی بچگی هاتم تعریف کنی حالا میگی ما توی کهریزک شکنجه کردیم ؟ سه تا پیت که فرو کردم بهت می‌فهمی گ... اضافه خوردن چقدر درد داره . (پنج نفر می‌خندند) ايناهاش:


اين احتمالا داداش دوقولوي ممدجواد انگليسي (اخوي چهارم سه داداشان) بوده ولي تو بيمارستان عوض بدل شده!

  • هیئت اکتشافات دانشجویان فوق مسلمان با تائید خبر شکنجه ها کشف میکند که کهریزک بیست سال پیش بدستور مستقیم خاتمی برای فرو کردن چیزهای ناجور به جاهای ناجور جوانان بی گناه ساخته شده میگی نه همانجا چندتا بطری کانادا پیدا شده درحالیکه الآن ده سال است فقط فانتا داریم کانادا هیچ جا پیدا نمیشود . این هیئت با محکوم کردن منافقین و صدام فوراً خواستار محاکمه و دستگیری حسن خمینی میشود .
  • بنا به اعلام پزشکی قانونی رامین آقازاده سه ساعت قبل از مرگ کشته شده که این عجیب است . گلوله کالیبر بیست و شش موجود در گردن ندا آقا سلطان دقیقاً از همان اسلحه ای شلیک شده که رامین پیش از مرگ با لوله اش کتک خورده و چون ما اصلاً در جهان گلوله کالیبر بیست و شش نداریم لذا خانواده رامین با امضاء قرارداد عضویت در بسیج میتوانند جنازه فرزند خود را دو ساعت از پشت شیشه تماشا کنند و شش ماه بعد در منبع آب پونک تحویل بگیرند .
  • رادان اعلام کرد در حوادث کهریزک جمعاً چند نفر اینجوری کشته شدند : یکنفر از پل افتاد پائین یکی از همان پل رفت بالا یکی کلاً رفت زیر پل دو نفر با هم تصادف کردند گلگیر یکی خم شد بردند بیمه دعوا شد زدند هم را کشتند یکی مست کرده بود وسط میدان فردوسی شیرجه زد توی حوض آب نبود خفه شد آخری فک و فامیل یک گردن کلفتی بود دیگه راه نداره خورد به تیر که به دخانیات اخطار شده تیرها را جمع بکند بهمن بدهد که کسی را نکشد .
  • خواهران خوش گوشت بسیج با تجمع مقابل دوربین و پرتاب کفش و چکمه (چکمه برای پرتاب تبرج حساب نمی‌شود) و اجرای پرده دوم نمایش پدرخوانده اثر لوئی پاستور خواستار استرداد سفیر مستعفی و قاتل از نروژ شدند . روی پلاکارد آنها نوشته شده بود :

! vi kam hier vaz ritirniun kharej bikaz anderestand biutifol neda

عليرضا رضايي (با اندكي تغيير)

۱۳۸۸/۱۱/۰۲

به دولت ربطی ندارد !

به دولت ربطی ندارد !

. در حالی که رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد قبلا گفته بود که " مطبوعاتی که توقیف می شوند باید قدردان ما باشند، حسینی، وزیر ارشاد گفت: توقیف مطبوعات به دولت ربطی ندارد." وزیر ارشاد خواهر صفورا نیرزاده شیرآبادی عمه خود را به عنوان عامل توقیف مطبوعات معرفی کرد. در پی این اظهار نظر سایر مسوولان کشور نیز افزودند:

قاضی مرتضوی: " مساله کهریزک به ما مربوط نیست، ما در آن روز سه ساعت مرخصی بودیم."

وزیر راه و ترابری گفت: " سقوط هواپیماها به ما مربوط نیست، گنجشک ها روی سیم می نشینند و مزاحمت ایجاد می کنند."

وزیر بهداشت گفت: " افزایش جمعیت به ما مربوطیت ندارد، به آقامان مربوطیت دارد."

وزیر آموزش عالی گفت: " دستگیری دانشجویان یک مساله خصوصی است بین خودشان و قضات، و ما در مسائل خصوصی دانشجویان دخالت نمی کنیم."

وزیر خارجه نیز گفت: " موضوع خلیج فارس به ما مربوط نیست، چون ما رفته بودیم مبال."

«مناظره» یا «محاکمه» بدون حضور متهم؟!

«مناظره» یا «محاکمه» بدون حضور متهم؟!

. ادامه راه سبز«ارس»: صدا و سیمای ضرغامی، که به زعم عده ای مثبت اندیش، می رفت تا آبروی نداشته اش را با برگزاری مناظره هایی عادلانه با حضور افرادی ازهر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب اندکی ترمیم کند، و قدمی هر چند اندک و دیرهنگام در جهت برون رفت از بحران و احترام به معترضین و مخاطبین خود بردارد، زودتر از آنچه فکرش را بکنیم آستانه ی تحمل خود را نشان داد و ثابت کرد که مقامات به هیچ عنوان نمی توانند حرف ها و سخنان مخالفان و معترضین خود را تاب آورند، چرا که در برابر دلایل و منطق محکم طرف مقابل به شدت کم می آورند، دستپاچه می شوند و قادر نیستند پاسخی درخور و قانع کننده به مردم بدهند.

از این رو ترجیح می دهند صورت مساله را به کل پاک کنند؛ و بعد از یک هفته تعطیلی مناظره ها، که ناشی از گیجی آنها از ضربه ی محکم و کاری و قدرتمند دکتر جواد اطاعت بود، نه تنها جرات نکردند که حداقل از میانه روهای اصولگرا برای مناظره دعوت کنند بلکه دو راست افراطی را به صحنه آوردند و «مناظره» را عملا به صحنه ی «محاکمه» ی سبزها و سران آنها تبدیل کردند، و البته با این کارشان حجت را نیز بر ما تمام، چرا که بر ما مشخص شد آنها همانی هستند که بودند و قصد ندارند قدمی در جهت اصلاح امور، شنیدن حرفهای معترضین و برون رفت از بحران بردارند.

و نیز شک مان برطرف و خیالمان راحت شد که آنها با مناظره های نمایشی، قصد توطئه و تفرقه اندازی بین جنبش سبزرا ندارند. خدایا شکرت که آنها حتا توان تفرقه اندازی را هم ندارند و زود دست خود را رو می کنند.

اما وبلاگ ديگه چه خبر نيز مطلبي طنز از مشروح برنامه “رو به فردا” (قديم) و "رو به ديروز" (فعلي) که پنج شنبه شب با حضور روح الله حسینیان و علاءالدین بروجردی دو نماینده افراطي حامی احمدی نژاد در مجلس برگزار شد نوشته است كه در زير ميخوانيد:

بروجردی: … شما با نظر بنده موافقید؟…

حسینیان: قطعا موافقم (اصلا ما برای همین اینجاییم!) فقط یه نکته ای رو عرض کنم که …

بروجردی: بله، بنده در موافقت با صحبت های شما باید بگم که …

حسینیان: کاملا موافقم! بنده یاد یه مطلبی افتادم ، یک روزی …

بروجردی(رو به مجری) : چقدر این آقای حسینیان وقتی یاد یه مطلبی می افته جذاب می شه… موافقی؟

مجری: موافقم!

حسینیان: خوشحالم که موافقین!

بروجردی: منم موافقم که خوشحالین!

مجری: حالا که اینقدر با هم موافقیم موافقید که…

حسینیان: موافقم!

مجری: هنوز که نگفتم، با چی موافقید؟!

بروجردی: منم با آقای مجری موافقم؛ جدا شما با چی موافقید؟

حسینیان: من کلا موافقم!

مجری: آهان! می خواستم بگم موافقید بینندگان از طریق پیامک موافقت خودشون رو اعلام کنن؟

بروجردی: مگه همین که ما با هم موافقیم کافی نیست؟!

حسینیان: موافقم!

بروجردی: دیگه با این موافقتت حال منم بهم زدی!

مجری: دوستان موافقتتون رو از دست ندین!

حسینیان: موافقم!

بروجردی: حیف که باهات موافقم… وگرنه…

مجری: خب دیگه، موافقید تمومش کنیم؟

حسینیان: چی رو؟ موافقتمون رو؟

مجری: نه، برنامه رو!

بروجردی: نه، من مخالفم!

مجری: یعنی چی؟ کم کم دارید ساختار ها رو می شکونید ها!

حسینیان: موافقم!

بروجردی: شوخی کردم، می خواستم تنوع شه! وگرنه ما که سی ساله موافقیم!

حسینیان: موافقم!

مجری: موافق چی؟

حسینیان: معلومه دیگه… موافقه… آقای بروجردی، جدا ما موافق چی هستیم؟

بروجردی: اینم از اون سوالای ساختار شکنانه بودا… این سوالا به من و شما نیومده، ما فقط وظیفه مون اینه که موافق باشیم!

حسینیان: پس موافقم!

مجری: پس به اتفاق شما، از بینندگان خداحافظی می کنم…

حسینیان: موافقم!

بروجردی: تموم شد بابا…

حسینیان: موافقم!

مجری: آقا یکی بیاد اینو ببره…

حسینیان: موافقم!